GYIK

GYIK

Hogyan néz ki az esküvőszervezés a gyakorlatban?

  1. Űrlap kitöltése vagy E-mail küldése: Lépjetek kapcsolatba velem az űrlap kitöltésével a weboldalamon vagy egyszerűen küldjetek egy e-mailt.
    Kérlek, osszátok meg velem néhány alapvető információt az esküvőtökkel kapcsolatban, mint például a dátum, a helyszín és az elképzeléseitek.

  2. Első konzultáció: Miután megkaptam az érdeklődéseteket, egy előzetes konzultáció keretében megismerhetjük egymást, és átbeszélhetjük az elvárásaitokat, elképzeléseiteket. Ez lehet személyes találkozó vagy online megbeszélés, amelynek célja, hogy megértsük, hogyan segíthetek az esküvőtök tervezésében.

Foglalás:

  1. Ajánlat és szolgáltatások Részletezése: Az első konzultációt követően elkészítem az ajánlatot, amely tartalmazza a szolgáltatásokat, árakat és minden egyéb részletet. Itt részletesen megbeszéljük, hogy melyik csomag vagy szolgáltatás felel meg leginkább az igényeiteknek.

  2. Szerződés aláírása és foglaló befizetése: Ha elégedettek vagytok az ajánlattal, aláírunk egy szerződést, amely rögzíti a szolgáltatások részleteit és a kölcsönös kötelezettségeket. A foglaló befizetése után hivatalosan is lefoglaljuk a dátumot az esküvőtök számára.

Közös Munka:

  1. Tervezési folyamat: Miután a szerződés aláírásra került és a foglaló megérkezett, elkezdjük a tervezési folyamatot. Egyeztetünk az ötleteitekkel kapcsolatban, szolgáltatókat és szolgáltatásokat ajánlunk és együtt dolgozunk az esküvő minden részletének kialakításán. Elkészítjük a személyre szabott koncepciót közösen gondolkodva és ötletelve választott szolgáltatóitokkal.

  2. Rendszeres találkozók és kommunikáció: Az egész folyamat során rendszeres találkozókat tartunk Veletek és a választott szolgáltatóitokkal, legyen az személyes vagy online, hogy mindig naprakészek legyünk az elképzeléseitekkel és az esemény előrehaladásával kapcsolatban.

  3. Esküvőt megelőző két hét: Az esküvőt megelőző két hétben elkészítjük a mindenre kiterjedő forgatókönyveteket, mely Nektek és a szolgáltatóitoknak egyaránt minden lényeges információt összefoglal a Nagy Napról és annak menetrendjéről. 

  4. Építési nap: Az esküvőt megelőző napon, vagy aznap délelőtt koordináljuk az esküvő építését. Segítséget nyújtunk a résztvevő szolgáltatóknak, jelen vagyunk, hogy a kérdéseket megválaszoljuk a felmerülő problémákra pedig megoldást nyújtsunk. 

  5. Esküvő napja: Amikor elérkezik a nagy nap, ott leszek, hogy gondoskodjak arról, hogy minden zökkenőmentesen menjen. A tervezési fázisban megtettük a szükséges intézkedéseket, így ti teljes mértékben élvezhetitek az esküvőtök minden pillanatát.

  6. Esküvő után: Koordináljuk a teljes bontást, hogy a helyszínt úgy adhassuk vissza, ahogy kaptuk. Végül az esküvőt követően elszámolunk Veletek és szolgáltatóitokkal, nyomon követjük a képek, videók átadásának részleteit és bízunk benne, hogy a későbbiekben még hallunk Rólatok!

Milyen előnyökkel jár, ha esküvőszervezővel dolgozunk együtt?

Egy esküvőszervező segít számotokra az esküvő tervezésében és lebonyolításában. Mindezekben kellő tapasztalattal is rendelkezünk. A legjobb megoldásokat és javaslatokat tudjuk adni számotokra, és segítünk megtalálni azokat az elemeket, amelyek segítik tökéletessé tenni az esküvőtöket. Segítünk az időmegtakarításban, hiszen az esküvő tervezése sok időt vesz igénybe. Így nem veszítitek el a fókuszt a munkátokról vagy egymásról. Kezeljük az összes részletet, így azok miatt nem Nektek kell aggódni. Az esküvő napján is koordináljuk a szolgáltatókat és a történéseket, így a Nagy nap stresszmentesebb lehet számotokra. Az évek során kialakított kapcsolatrendszerünk lehetővé teszi, hogy bizonyos szolgáltatásokat kedvezőbb áron érjünk el számotokra. Segítünk abban, hogy az esküvő minden apró részletében egy összefüggő, stílusos egésszé váljon, mindezt úgy, hogy figyelembe vesszük a Ti igényeiteket és elképzeléseiteket.

Milyen a jó esküvőszervező?

Egy jó esküvőszervezőnek számos fontos tulajdonsággal és képességgel kell rendelkeznie, hogy az álom esküvőtök valóra váljon. Az esküvőszervező kiválasztásakor néhány fontos tulajdonságra érdemes figyelmet fordítani. Ilyen például a kreativitás, hogy kreatív ötletekkel tudja segíteni az esküvőtök megtervezését. Fontos, hogy figyeljen a részletekre és mindent úgy megtervezzen, megszervezzen, hogy a nagy nap gördülékeny legyen. A szervezési időszak alatt és az esküvőn megannyi váratlan helyzet és probléma lehet, ezt kellőképpen rugalmasan kell kezelnie. Jó kommunikációs készséggel kell rendelkeznie, és könnyen kell tudnia kommunikálni veletek, valamint az esküvő minden résztvevőjével. Pénzügyi tudatosságra kell törekednie, hogy a rendelkezésre álló költségvetésből kihozhassa a legtöbbet és a megfelelő szolgáltatókat találja meg az adott költségvetési keretein belül.

Tudnia kell megtervezni az időbeosztást, és biztosítania kell, hogy minden szolgáltató a megfelelő időben érkezzen és mindent időben elvégezzenek. Ehhez hozzátartozik a szervezőképesség is, hogy minden apró részlet össze legyen hangolva és gondoskodnia kell arról, hogy minden a forgatókönyv szerint haladjon. Amit viszont nem lehet tanulni, az a tapasztalat, ami segít abban, hogy felismerjük a potenciális problémákat és minden helyzetet megfelelően tudjunk kezelni. Elengedhetetlen a nagyfokú empátia a teljes esküvőszervezési időszak alatt. Azzal a bizalommal, amit megelőlegeztek az esküvőszervezőtöknek nem szabad visszaélni. Megértéssel és türelemmel kell hozzátok állnia.

Honnan tudom, hogy nem profi?

Kommunikációs nehézségek: ha az esküvőszerveződ nehezen elérhető, vagy problémát okoz az időben történő válaszadás

Nincs referenciája: ha nem rendelkezik kellő mennyiségű és minőségű referenciákkal és elégedett ügyfelekkel

Szervezési nehézségek: ha nehézségek adódnak a szolgáltatók és a helyszín kiválasztásával vagy a menü összeállításával, ezek összeszervezésével

Ezek csak néhány jelei annak, hogy az esküvőszervező valószínűleg nem profi. Ha valamilyen aggodalmatok merül fel, legjobb ha nyitottan kommunikálsz vele erről vagy tanácsadást kérsz egy másik szervezőtől.

Mennyibe kerül az esküvőszervező?

Az esküvőszervezők árai nagyon változóak lehetnek attól függően, hogy hol élnek, milyen szolgáltatásokat kínálnak, milyen típusú és méretű esküvőt szeretnél szervezni. Általában az esküvőszervezők árai 600 ezer forinttól kezdődnek, azonban lehetnek ennél magasabbak is, különösen akkor, ha nagyon nagy és bonyolult esküvőt szerveznek. Az árakban általában benne van az előkészületek, az eseménytervezés, a vendéglisták kezelése, az ajándékok és a dekorációk beszerzése, a szolgáltatók kiválasztása és az építés az esküvő  és a bontás folyamán való koordináció is.

Saját csapattal dolgozol?

Az elmúlt évek alatt hosszútávú kapcsolatot építettünk ki számos esküvői szolgáltatóval. Ezek a kapcsolatok nem csak számunkra, hanem számotokra is számos előnnyel járnak. Miután felmértük az igényeiteket és elképzeléseiteket, a megfelelő szolgáltatóval együttműködve valósítjuk meg az esküvőtöket. Az ilyen kapcsolatok megkönnyítik a szervezést, biztonságot nyújtanak mivel már ismerjük a szolgáltatók minőségét és stílusát, valamint azt, hogy melyikük illik az igényeitekhez és a költségvetésetekhez leginkább.

Hol vállaltok esküvőt?

Az ország bármely pontján is éltek, bárhol is álmodtátok meg esküvőtöket, örömmel segítünk a megvalósításban. Az elmúlt évek tapasztalatai és folyamatos szakmai érdeklődésünk hozzásegített minket ahhoz, hogy a lehető legtöbb és legjobb javaslatot tudjuk felsorakoztatni számotokra országszerte. Ismerjük a helyszínek nyújtotta lehetőségeket, és a közelben található szállásokat, templomokat. 

Amennyiben külföldön éltek sincs akadálya az esküvőtök megszervezésének.

Mikor kell elkezdeni az esküvőszervezést?

Az ideális az, ha minimum a tervezett időpont előtt 1 évvel elkezdjük megszervezni esküvőtöket.
Természetesen nem akadály az sem, ha kevesebb idő áll rendelkezésre, de az idő rövidülésével egyenesen arányosan csökken a választható lehetőségek száma is.